Sunday 8 May 2011

pasaan yg ksg...

Bler da blik umh ne,kmi jrg msj..
y aku smpt
amek taw,ame ijat da amek lesen keta..

cm seronok je cra die gtaw aku,aku pun tmpang gmbra jgk tok die..=)
then yg plg hepi & terkjt,pd 1 pg time aku on9,aku bkak notifiction aku..
dlm bebnyk noti aku,aku tertarik pd 1 noti ne..nk taw pew?????????
"AMEER IDZZAT ACCEPTED YOUR FRIEND REQ"
makk aih..hepi gler..taw nk app,2 pun pas aku ungkt bnyk kli..
aku x tggu lme,trus bkak wall die..
yeay,trlalu rmi pmpuan..trlmpau-lmpau rminye!!!!
tetb tmbul niat nk tgk older post die..
aku pun bkak dan wat r...
mmg pnt r kan???maw x pnt,time ne beberapa mnggu pas besday die..
rmi lew mngewish bsday die..
aku truskn usaha aku..CSI MIAMI mne bley mngeluh pnt..haha
older,n older,n older,tetb..
aku trjmpe kmen yg mnyakitkan urat saraf ox aku..
kmen yg da trlmpau lme..seingt aku pd bln dec 2010 n awl taun ne..
i think she is his gf..her name is"fie's licca"..
cntik laa die,blh r..
rmntik kot kmen mrka...
aku bc smbl mnangs..
ntah nape aku nangs ntah..
mngkin sbb cmburu dgn fie kot..
ame trnyata lebeyh sweet dlm mnjga hbgn..
untungnye kmu fie...npe aku x bruntung cm die ya allah???
ape yg perlu aku wat ukt jd fie????
mati hidup smula kew???law mti hdp smula mmpu wat aku gnti fie,ya allah..amek nywa aku..
amek sgalanye tp jgn amek ame..
ame..i nk gnti tmpt fie...lyk x i???
ptang 2 aku kol die,then dgn bngga ame mbrthu,"2,i da app u"
then aku dgn brlgk mnjwb"eh,yea ke"haha..
pdhl da lme kot aku taw..pndai x aku cover???????????haha..

No comments:

Post a Comment