Thursday 22 September 2011

selamat tggl sume....

19:27
text from:amerr
jgn chat kt fb 2 bkn i awex i..
dan pd hr nie,22.09.2011,bersaksikan mthr y sgt cntik,ingn mbnamkn dr nya,ame scra jujur mbuat pngakuan...
dan bler aku rep ini pd ame,: awek??cmelnye pngakuan u ne..i x ckp pape pun,i ckp DP cntk je,jgn riso(smbl wat muka snyum) tp hkikat aku nangs,sedeyh,sedeyh sgt2,,rse x maw hdp lg..
lg 2 hr,gnp stgh taun cnta aku kat die,stgh taun aku hdp mcm nie..d tmni air mta,talking to the moon..
ame....
pena x u pasan,stp status i,sume brkaitn u ame...
pena x u bkk,u bc,u renung..u kta x maw brcnta,tp apew u wat???
i x hlang,i cma sedeyh,kcwa...aty i ksg d sbbkn u,u pndang rupa kan????
bkn aty budi...ame,bc nlog i,bc sume status i dlm fb,kira brape puluh juta name u dlm 2...
ary nie,aku nk tmtkn hdp aku..aku x nk hdp lg...pedih trime hkikat pemergian ame...yeay,ame,i'm loser!!!!!!!!!!!!!!so,i mlu nk hdp da...
i tkt khlgn u,bia laa i pegy dlu dr u..i bdh,kutuk r pe u nk kutuk..hdp tnpe u x de mkne da..i pegy dlu..........arap ur gf jga u elok2,sprtimna i nk jg u dlm angan2 i...koma lg best,tp mati lg bgus...i loser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i hate myself!!!!!!!bye ame..i cintakn u sgt2,mlbhi i syg dr i sndr...i nk pegy jauh......................................................................................... 

No comments:

Post a Comment