Thursday 9 February 2012

rindu setengah mati..

bulan cantik malam nie..
sgt cantik..
bulat,besar,terang..
bulan..
nmpk x "jejaka lib" aku wat ape skrg??
aku rindu die!!rindu sgt2!!
aku kuar g mkn td,n for da first time,aku x bwk fon..
dya,aniyaa n ca'ah x cya aku tggl fon..
aku tnjuk poket aku,aku cme bwk purse aku jew..
aku gtaw depa,law bwk pun,t skt aty x de org nk text..
depa ckp kat aku,saba emy..keep searching,keep looking..aku hnye mmpu tersnyum..
aty aku twr skrg..bia laa aku cm nie..
aku kuat,kuat,kuat,kuat,tetb tgh jln,tgk depa dok text bf depa,scndal depa,aku trus lmh..
aku gtaw aniyaa,"i miss him"...
aniyaa pluk aku n ckp,"saba,evrythng happen 4 da reason"..
ya allah,aku da x kuat da ya allah..
aku taw ngkau xkn uji aku mlbhi aku mngatasinya..
tp tataw laa npe aku down..
setiap saat yg brjln nie aku tingat kan shafiq..
shafiq ntah pe die pk..myb ingt husna r kot..
ntah2 depa da ok,aku yg dok wat truk,depa sernk2..
sume suh aku cri lki lain,aku da bkk hijab aku,tp aty nie tetap maw kan shafiq..
kdg2 nk lri g kat shafiq..ya allah,glernye awk nie emy..
td aku bc novel lgnda bdk setan..
tetb terbc watak c katerine..sbjik watak aku..
setempek kne ats dahi..
n now tiap2 ms aku asyk bkk lgu "beribu sesalan" kne kat aku kot..
fad,eira n shadilla,maaf ea law ampa bosan dgr..
aku nk wat sume nie smpi aku bosan..
law sebulan,sebulan r,HAHA..
shafiq..
i x pena wat slh dgn u,xkn u nk hukum i cm ne??
i nk jaga u shafiq!!
kngn kitew kat bt frnghi terbyg kat mata i..
msj pling sweet mlm u nk p cmping msh ada dgn i..
i smpn,i x buang lg..
ada 1 msj g,u ckp u tkt hlg i,tp u buang i..
msj 2,TIPU!!
ya allah,aku taw,aku x selalu bersama MU ya allah..
kdg ikt suruhan mu,kdg x..
tp tlg laa ya allah,kuatkanlah aku dlm mnghdapi 
dugaan,ujian,dan cbran mu..
aku redha ya allah,aku trime sbb ame pena ckp kat aku dlu,stp yg berlku dlm hdp u,u kne ckp,
"time ksh ya allah ats sume dugaan MU"..

aku cume nk kuat jew..aku x nk rse sakit nie..
bulan,bintang..
tlg jaga shafiq utk aku ea..
rindu setengah mati!!!!!

No comments:

Post a Comment