Wednesday 18 April 2012

saya cuba bangkit dr kesakitan ini!

x kuat nk tulis entry nie sbnrnya..
bkn pe,sbb x maw ingt da pe yg jd..
tp kne bngkit..smpi bler kan??let it be 4 da last..4 da last??bpe bnyk last laa ang nie emy??haha..ok,ok..myb nie btoi2 last..ada story,kne r tulis,toi x??
erm..*triknfsdlm2..cri kekuatan nk crtakan..
smlm dlm kui 4 pg sarah kol aku..
aku dpt agk nie msti BAD story..
aku angkt n it's true!!
sarah gtaw capital N bwk pmpuan 2 msk club ok!!
n d dpn sarah,die pluk dat gurl..nmpk x permainan dia??aku x nangs,cme jntung aku brdbr2 kuat..kuat sgt!aku taw capital N xkn kol n text aku da..mlalui sarah die da gtaw sume bnda..
aku kuat kan??die buang aku saat aku btoi2 cntakan die..die plh pmpuan 2..sume da trjwb..
aku text my fren yg brsama die,i told her,i know everythng n tq bcoz hurt my heart!!
susah aku nk tln,skt sgt rse die..tp smpi bler aku nk cm ne??aku kne bngkit cr kekuatan..
smlm aku knai dgn sorang lki nie..dlm fb fad..
haha..ok laa die,not bad..memla kan,sgt2 being nice to me,nsht aku,wat aku snyum,bg aku kekuatan..really app it EYL!!tengs..
aku nk bngkit,..KARMA akn hukum capital N!!
aku doa kan,amin :)

No comments:

Post a Comment