Sunday 15 April 2012

saya d SAKITI,saya d TIPU,saya da penat :(

knp dunia nie x pena bnti mnyakiti aku??
knp?apa nie??adakah nie karma?adakah nie sumpahan dr ikhwan??apa nie?apa nie??aku da pnt weh!!!!aku asyk jth cnta dgn org yg slh!!!always..bler yg aku nk bhgia nya???
org yg bc blog aku msti gelak kat aku,aku x pena bhgia kot...asyk d kcwakan,d TIPU,d tgglkan.. :'(
ya allah...bg aku kekuatan ya allah!!!!
aku taw kaw xkn mnduga aku mlbhi aku mngatasinya..aku taw..
aku nk kekuatan ya allah..nk kekuatan utk hdpi sume penipuan dr capital N..
skp die x sprti cm aku knai die dlu..
die jauh brubh skrg..seolah2 cm aku x knl die sapa..die cm moody dgn aku,die selalu HILANG2,bgn lmbt,PENIPU..
bnyk rhsia penipuan die da trbngkar,tp aku kuat lg brthn..aku x taw knp aku sbngok 2..erm..nie ka org pggl aku nie BODOH???
aku nk die..aku CINTA kan die..aku trime sume kbrukkan die,klmahan die,tp knp die nk tipu aku???apa slh aku??knp aku x blh bhgia cm pmpuan2 kat lua sana ya allah???knp?????
aku lmh..aku klh dlm permainan dunia :'(
nie msti karma kan??aku x kuat nk jalani da!!!
it's killing me!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment