Thursday 5 May 2011

kisah sedeyh bermula...i hate this part!!!!!!!!!

A few days pas aku g umh die,aku dan ame cm renggang..
ame mula menunjukkan perubhn y x best..

lg aku kjr die,lg die lr..
hurmm....
kmi da start gdo,da jrg msj,kol apatah lg..
ame da x semesra dlu,ame jgk blaja jd pnpu..
nk taw npe aku ckp die pnipu???
die gtaw aku,die x da fb,pdhl die x taw aku ne pngrh CSI MIAMI kot...
maen2 g dgn aku..
aku da jmpe fb die..tp aku x add die pun..
sj nk tgk akl ame,sjauh mne kjujuran die dlm sbuah prhbgn..

die mmg x jujr r..die "tipu" aku dgn mngatakn fb die x ley add org,x ley bkak r,ape r..
pnipu laa kan??aku diam je,dlm aty,aku sentap sgt2...
btoi2 cm hbs madu sepah d buang die buat aku nie...

dan utk kli pertama dlm hdp aku dgn die,ame make me crying..
thniah ame!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment