Friday 6 May 2011

perpisahan makin hampir =(

19 april 2011
Mlm sblm final mnjelang,aku sempat g jmpe ame..
act,ktorg br biz stdy math...

ame stdy kat mc'd..aku x mmpu nk stdy kat mc'd,so stdy je r dgn izzati kat mtiara..haha..
time ne aku da add amer,tp tgk r pngai die,mne nk app aku..
memla ktorg jnji nk p damiral's grill..
tgk2 ttp..

so,ktorg g uptown..
aku segan dgn kwn ame 2,so,aku diam je r..
tp ame selambe jln dgn aku rpt2 d tmpt y open bgtu..

die nmpk sweet mlm 2..da r pki bj merah..
geram sgt heh tgk die..
da damiral's ttp,ktorg pun lpk dpn mc'd shj..

ame cm besa r,gdo nk blik cpt..
aku x bg,ktorg cm gdo2..
aku mmg touchng da,aku nk bla,ame pjuk..
haa,taw pun..haha..
aku bg die big mac kot mlm 2..
lpe da..

blik 2,aku stdy math g,tetb ame msj..
die mnx maaf lyn aku ksr..
erm,x de r sekasar ikhwan,tp aku sentap jgk r..
then die jnji nk jd cm dlu blik..

JANJI?????????ape ada pd JANJI?????????
aku mnx nk jmpe die esk mlm pas biz exam..
tp ame cm x maw jew..nluri aty aku pun rse bgtu..
npe hah die brubh????????
npe??
npe??
npe????!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment