Saturday 27 August 2011

kehilangan ame!!

Da bpe ary trjadi..aku khlgn BINTANG aku..
BINTANG y selalu brsnr dlm hdp aku,mnyinari aku,tetb die malap,pudar dan trus gelap..
kelam dunia aku..
ame,tetb je die mndeactivekan fb die..alsnnye,nk fokus stdy bcos die da down..
law btoi trjd bgtu x pe,what bout if die da mnemui cnta br??

ada cinta br msti kitew x perlukn fb sbgi plngkp hdp kan??
ntah,tataw nk ckp pasai nie..aku brhbg dgn ame through fb jew,n now die hlg,tuk bpe lma aku mmg x psti n tataw,..
rindu sgt2 kat die..

ame..
awk mcm bintang dlm hdp sy..bler awk brsnr terang,awk bg sy hrpn y sgt kuat..
bler awk gelap dan malap..awk wat sy kcwa..
sumpah sy rindukan awk ame!!!!!!!!!!!!!!!!!

sy da malap skrg..dlu law ikhwan make me cry,i msti on fb n u im i..
i hepi,trus lnyap ksktn aty i,but now,luka aty i mkin parah,x de pngubat daa..


No comments:

Post a Comment