Sunday 28 August 2011

tAnPaMu amir noridzzat!

Tanpamu hidup jadi sunyi
Tanpamu ku seakan mati
Tanpamu bagai malam tanpa bintang


Tanpamu aku akan tersesat
Tanpamu tiada lagi hasrat
Tanpamu seakan jantungku berhenti


Kau yang terindah dalam hidup ini
Dan tak akan pernah berubah selamanya
Aku terlahir hanyalah untuk kamu
Jadi pelindung dirimu


Tanpamu nafasku terhenti
Keranamu ku ada disini
Tetap bersama ku selalu disampingku
Untuk selamanya

...indahkan lirik lagu nie???..goes to u ame..
semalam aku trmmpikan dia...indh ada,lwk pun ada..
lama plak 2..besh sgt2,tetb hlg sbb my mum kjt ajk g pasa..trus aku bad mood jew tday...kco btoi..tgh syiok2 mmpi kot..aku msj dia trus..gtaw..cm besa r,die x rep..x hrp pun,da taw da xkn rep..

bler aku dpt mmpi dia,aku dpt kekuatan,kekuatan nk lpekan ikhwan dr hdp aku..yes ame,i mmg x pts g dgn dia sbb i x maw hdp sngle..i mlu..
n i da jnji dgn dr i,once i dpt u,i tgglkn ikhwan sepenuhnya..
gpown aku bkn cntakan ikhwan,just syg n x nk hdp solo jew..

semlm aku gdo gler2 dgn die,aku nangs gler2,skt aty sgt!sumpah!
then pg nie,aku dpt mmpi ame,aku kuat!!yes ame!!!u r my strenghten!!!!that's y i x maw u hlg!!!!!!!i x maw!!!!
ya allah,kembalikan lah ame utkku..aku x kuat hdp x de dia..x kuat!!!!!!!!ame,i need u!!!! :'(

No comments:

Post a Comment