Tuesday 25 October 2011

let's made it for da last.. :)

Da lme kan aku x update blog??
maaf yea blog,aku cri kamu time aku hepi jew...
pasan x blog nie da brtukar LINK??
tiada lg http://ameremy.blogspot.com..
tp aku x nyesal wat sume nie..sprtimne akak jejariruncing wat blog mngnai apex die,bgtu jgk laa aku...
wat pe aku nk dlete kan??
nie sume apart of my stry...perjlnan hdp sbgi mnusia..
semalam,mellisa atikah bc blog nie,IM aku d fb..x sngka,org y aku bnci dlu rupe2 nya baek..
die pun da bnyk kne dgn ame,ame tpu die bnyk gak..
aku tataw nk ckp pe pasl ame..aty aku da twr..
die ckp kat sume org,aku nie pmpuan GLER,trhegeh,trgdk,meroyan kat die..
time ksh ame..
last word 4 u is: berubh laa jd mnusia y bkn brmka-mka..jgn laa jd plstik...
aku xkn dgr nsht org kli nie..y aku taw,aku xkn maafkn perbuatan ame smpi aku mti..
aku nk die dpt hukum karma y setimpal..setimpal dgn pe y trjd kat aku..
time ksh utk sgala y indh sprti kisah dongeng..
aku jnji,aku xkn nangs pasai kmu lg..it's over now..
ibrt mlpaskn burung d sngkar,bgtu juga laa aku lpaskn kaw pegy dr hdp aku..
pegy jhnm laa dgn permainan buaya kaw.. :)

3 comments: