Sunday 30 October 2011

kesetiaan..

setia...
knp bler brcinta kita kne setia ea??
pe definisi SETIA bg korg sume??
bg aku laa kan,setia bg aku:

bler aku mndpt seorg jejaka y aku btoi2 cntakn die,he killing my heart softly..
k,snang ckp die cm AME..wlwpun AME da pegy,tp aku bkn nk ingt die..no.no.no..
coooiii sgt ingt die lg...aku nk pngai rmntik amer..y perlu d buang is PLYBOY n SKE MNX WET DR PMPUAN :D haha...
aku ngaku,aku x pena setia,sbb pew??sbb aku btoi2 x mnjumpai jejaka yg hbt @ lbh d knali sbgi prince charming..bg korg,prince charming korg msti korg nk y naek kuda bgi,pki ensem2..hAHA..
4 me,i want a little bit ensem of my prince charming,n nk y sweet,romntik,wat aku snyum sje,n snyum x bnti2 law blh,n bler kua date dgn die,die puji aku,die ckp bnda2 y mnyenangkn aty aku jew..2 aku nk..
time 2 myb r aku blh setia..kuang3...

No comments:

Post a Comment