Saturday 21 January 2012

a liar! aku d tipu *sigh

cm ne nk mulakn cte nie ea??
sape2 yg bc msti ckp aku nie sgt stupid,yes,S.T.U.P.I.D!!i'm very stupid!!
alkisah bermula d sbbkn olh sesi photo2 shoot brsama bdk kels..
aku tataw cm ne bnde cm nie blh jd..
people y amek gmbr ktorg sume laki2..aku sedar kwjudan depa sume tp x pena lngsung TERTARIK dgn depa!!
x pena!!!lalu dpn depa,wat tataw jew..x de kata nk usya sat ke ape ke,untill one day!!!...hurm :(
SELASA:17 january 2012
sehbis je kels mandari y agk serabut d tmbh dgn test y karut 2,aku dgn syaz pun balik laa..
time lalu tepi library,tetb ada dua org mamat berbju biru,berspek mata(bajet ensem r 2) memanggil-manggil aku..
aku pun break laa perjalanan aku,n mamat 2 terus tnye,"ai,asl mne"?dlm aty aku brkta,laa,ingt nk tnye TANDAS KAT MANE??haha,tp pe bngang bdhnye aku,depa da dkt semnggu dkt UITM aku,xkn tndas tataw,hAHA..aku pun dgn selamba mnjwab,"asl m'sia r"..then mamat 2 ckp,"taw laa,tp mne??"
mamat 2 pki spek taw,aku cbe mncuri pndang wjh die,kot2 r kang mata juling ke,wakaka,then aku tgk die cm,erm,not bad...hidung mncung,kulit cerah,licin lg kot..rmbt strait,style lg kot..tetb aty nie cm nk jth,ouh,jgn!!
die mnx numb aku,aku tkt nk bg,ntah npe,1st impresion aku bler tgk die,aty nie brkta y 1 ary t,aku akn hlg die sprtimne aku hlg ame..tp d sbbkn x nk lpaskn pluang brknln dgn org y ensem sprtinye,aku c bdh nie pun bg laa numb kat die..then die ajk p lpak kristal..aku pun pe lg,p r...2 die,msk2 kristal sume tgk kmi,wow!!terasa dr ku sprti arts,HAHA..*pasan r ang nie emy..HAHA..
laki nie gtaw name die ZAIN..tp die pki bju name HUZAIMI..die kta 2 bju kwn die,ntah btoi ke tdk..
ktorg knl secara perlhn2,cm besa r,tnye umr pe sume..tgk2 umr die cm aku,ouh,bgus!!
aku da mula tertrik dgn die,yes!!!sbb rupa die..sekali tgk cm muka my cousin kot..mmg hnsem bg taste aku..
then ktorg naik sbb aku ada kels mlm 2..then,dlm kul 7,die text aku,kmi text untill die trtdo..
dlm text,die x sweet,criesly,die ckp nk jmpe aku pd keeskkannye..ouh aty nie da jth pdnye..omaigod!!
RABU/18.01.2012
aku date dgn die d tmni olh aniyaa n dya..kmi brsembang mcm2,n cra die cm nk pikat aku..aku da jth cnta kat die,criezly!sumpah!n ptg 2,dlm kul 15.setengah smthng,KAMI DECLARE!!yes..how stupid nye aku??!
aku lpak lme gler dgn die,tetb die ajk aku g kat kwn die..aku mmg free,so,aku ikt laa..aku rse nie laa mistake y aku wat..d sbbkan aku ikt die,hbgn kapel kmi jd porak peranda..act,aku mmg x cya kat ZAIN,sbbnye pew,time kmi tgh date,tetb nset ZAIN bnyi,ZAIN x jwb taw,then aku tnye "sape 2?" die ckp,"haa,o,nie,ofis laa" aku ckp r,jwb r,die x maw,then aku tekan tnye die,last2 die ngaku 2 pmpuan,x slp aku name FATIN IZZATI kot,kli ke2 bnyi,ZAIN jwb..ZAIN mnipu pmpuan 2,die ckp,haa,nie i kje,ada photoshoot nie..dlm aty aku  brkata,ceh,x blh pki,msti lme2 aku kne cm nie jgk..then time aku smpi tmpt mmbr2 die wat kje,slh sorang mmber die ckp cm nie kat aku..
"ang kan,law ang rse nk kapel2 dgn kmi sume,ang lpe kan laa..kmi nie duk sni 2,3 mnggu,kmi seronok2 kat sni,kmi p u lain,kmi sernk kat sna plak,nie tmbh ZAIN nie,stp 5 mnt nset die msti bnyi"......cbe byg laa,betapa hncurnye aty aku,skt sgt rse die!!ZAIN diam,ape pun x ckp kcuali 1 bnda die ckp,"wei,nset aku x bnyi lg kot"..then mmbr die ckp,"da ang silent"..then ZAIN ckp,"mne ada aku silent kot"..mmg btoi,ZAIN x silent..ZAIN brsme aku dr td,n time FATIN kol,nset die ringing..aku x nk dok ctue lme2,tinge aku pns sgt2,aku tetb bgn n ckp kat ZAIN,"u,i ada asg nk kne submit pkl 4,i lpe,i blik dlu ea"..aku bgn,ZAIN trk tgn aku*ceh,cm gmbaq hndustan laa plak,aha,aku rentap,aku trus lari...aku nk nangs,tp air mta x kua..aku mlu,aku kliru,aku celaru..ZAIN kol aku,text aku,aku lngsung x rep..
aku tataw npe dugaan cm nie aku dpt..x hbs dgn 2,cerita2 bruk pasai ZAIN mle berkumndang..
starting from pieja,then dya,sume gtaw cte bruk pasai ZAIN dgn btne lain..aku cbe kuat,akhrnye aku tewas,aku mnangs jgk..ZAIN pjuk aku,rayu aku,tp tetap x jln..nk saje cair,nk sje cya ckp ZAIN,tp aty aku skt,nluri kuat mngatakn ZAIN is a LIAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!lastly,aku wat kptsn yg aku sndr pun x nk sbnrnye,yes,i mnx ZAIN leave me,memla ZAIN x maw,tp last2 ZAIN diam jgk..die trus x cri aku,n bler die pegy,aku asyk trasa khlgn die..aku rindu die...aku selalu curi pndang die bler klas aku d BKA...ZAIN,knp u nie pnipu????ayt u ckup mns,u mmg raja drama..pas die pegy,aku jd pnyiasat,siast pasai ZAIN,finally,i got one fb,name die,FATYN ZAIN,dp ZAIN ok!!!!n DP fb ZAIN lak,gmbr die dgn FATIN myb,..ptt beriye-iye mnipu x de fb,ank hrm btoi...aty aku truk d tipu,tp die msh degil nk kan ZAIN...ape bdhnye ntah..YA ALLAH,kuatkn lah aku...aku taw kaw da bg ptunjk sape ZAIN,jikalaw die bkn utk aku,jauhkn lah die dr aku YA ALLAH,kuatknlh smngt aku utk lpekn die YA ALLAH..
to u ZAIN...
i taw cinta x semestinye memiliki..memla mmg i jth cnta pndang pertama dgn bby face u too..then bler kite mlpak pe sume,i tgk u matang,u sweet,u x cm fashan..fashan mbosankn..bkn taste i,..tp i x blh time u bnyk pmpuan,mmg i x ley..myb btoi kata abah,amek lki y x ensem,itu bgus,x mnyakitkn aty..i arap one day,sakit i nie akn jd sakit u..i xkn doakn u bhgia,i xkn!!!i nk u phm pe skt i..n da truly is,i fucking miss u bby..u da best among da best i've...:'(

No comments:

Post a Comment